آوینآوین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته زیبای من آوین

عکس گلها

1390/5/1 11:57
نویسنده : مامان آوین
1,774 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز لطفا از تاریخ 4 مرداد تا 7 مرداد در قسمت نظرات شماره نی نی مورد نظر به همرا اسم را وارد کنید قبل از تاریخ درج شده رای به حساب نمی آید............

 

عکس نی نی های گل در ادامه مطلب قرار میگیرد....................

بهاربيست                   www.bahar22.com بهاربيست                   www.bahar22.com بهاربيست                   www.bahar22.com بهاربيست                   www.bahar22.com

1- آقا آرین گل

 

بهاربيست                   www.bahar22.com

   ٢- یاسمین زهرا گل

 

٣- آقا ویهان گل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مسیح
13 تیر 90 2:21
سلام.... یه سایت خود مختار راه انداختین هاااا... ماشاالله حالا این مسابقه...جایزش چیه ؟
شرمین
5 مرداد 90 12:24
نی نی شماره 2- یاسمین زهرا گل به نظرم داره خواب قشنگی میبینه
مامان سپهر
5 مرداد 90 12:27
ببخشید این مسابقه کی برگزار شده؟ اگه میدونستم نی نی من هم عکسای جالبی داشت. اعلام عمومی داشتین؟
مامان سپهر
5 مرداد 90 12:31
اگه برنامه دیگه ای داشتین حتما اعلام عمومی توی سایت کنین که ما هم شرکت کنیم. با این حال منم شماره دومی رو انتخاب می کنم یاسمن. کاش میگفتین عکسای بزرگتری بفرستن.
خاله طلا
6 مرداد 90 13:23
یاسمین زهرا شماره 2
مامی کیانا
23 مرداد 90 17:24
سلام من تصادفی سایت شما رو دیدم تبریک میگم سایت پرباری دارید میخوام توی مسابقتون شرکت کنم اگه بتونم عکس کیانا رو با این سرعت کم اینترنت بفرستم من هم به نازنین زهرا رای میدم با اجازه لینکتون میکنم به ما سر بزنید خوشحال میشم