آوینآوین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته زیبای من آوین

آیا شما هم فرزنددختر میخواهید؟

1390/4/6 11:36
نویسنده : مامان آوین
1,504 بازدید
اشتراک گذاری

محققان دریافتند مادرانی که میخواهند دختر دار شوند باید بعضی از مواد غذایی نظیر موز و نمک را از برنامه غذایی خود حذف کنند.آنها کشف کرده اند که ترکیبی از مواد غذایی مناسب و زمان رابطه جنسی میتواند آنها را صاحب دختر کند.

 

.

به گزارش سلامت نیوز ، دانشمندان میگویند افرادی که تمایل به داشتن دختر دارند باید از خوردن غذاهایی حاوی مواد سدیم و پتاسیم مانند زیتون ،گوشت نمک زده ، گوشت گاو خشک شده ، ماهی آزاد دودی ، برنج ، سیب زمینی خودداری کنند.
به جای آن باید روی مصرف غذاهایی غنی از کلسیم و منیزیم تمرکز کنند.غذاهای با مقادیر بالای کلسیم عبارتند از ماست و پنیر و کنسرو ماهی آزاد ،ریواس، اسفناج  ،پنیر سو یا ، بادام ، بلغور جو گل کم و پرتغال.
این نتیجه گیری که طی تحقیق ۵ ساله بر روی ۱۷۲ زن اروپای غربی که بین ۲۳ تا ۴۲ سال سن داشتند بدست آمد.
در ترکیب غذایی این مادران میزان نمک کاسته شد و حد اقل نیم کیلو محصولات لبنی در برنامه غذایی آنان افزوده شد.
آنها همچنین رابطه جنسی منظمی در طی این دوره داشند که در فواصل قبل و بعد از تخمک گذاری نبود .
لازم به ذکر است که رژیم غذایی پدر تاثیری در جنسیت نوزاد ندارد.نوزادان ۸۰ درصد این خانمها دختر به دنیا آمد

آیا می دانید با داشتن تغذیه ای مناسب می توانید جنسیت کودکتان را پیش بینی کنید…

 

به گزارش ایسنا، محققان دانشگاه ماستریچ در هلند در این پژوهش دریافته‌اند: زنانی که قصد بارداری دارند و ترجیح می‌دهند فرزندشان دختر باشد باید مصرف مواد غذایی غنی از سدیم و پتاسیم مثل زیتون‌ها، ماهی دودی، پنیر آبی، سیب زمینی، گوشتهای فرآوری شده، نان و پاستا را کاهش داده و در عوض روی مواد غذایی غنی از کلسیم و منزیم متمرکز شوند.

به گزارش روزنامه دیلی میل، مواد غذایی حاوی مقادیر بالای کلسیم شامل ماست، پنیر سفت، ماهی آزاد کنسروی، اسفناج، بادام،‌ جو، کلم بروکلی و پرتقال هستند. همچنین حبوبات مثل لوبیا و غلات سبوس‌دار حاوی مقادیر زیادی منیزیم هستند.

این محققان تاکید کردند که رژیم غذایی پدر هیچ تاثیری روی کودک ندارد.

پژوهشگران در این تحقیق ۵ ساله ۱۷۲ زن اروپای غربی از ۲۳ ساله تا ۴۲ ساله را تحت مطالعه و بررسی قرار دادند و به این نتایج علمی دست یافته‌اند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)