آوینآوین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

فرشته زیبای من آوین

دخترم امروز چه کارهای کردی؟

1389/11/19 22:31
نویسنده : مامان آوین
979 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم امروز باز مثل همیشه رفتی توی خیابون با مهشید و محسن بازی کردی و ناگفته نماند که تمام طول بازی زیر نم نم بارون بودی و کلی آب بازی کردی وقتی خواستم که دست از بازی کردن زیر بارون برداری خیلی شاکی شدی و بغض کردی و باز من مثل همیشه تسلیم شدم و اجازه دادم...................

بعد از ظهر خیلی زود خوابیدی فکر کنم ساعت 3 بود بعد از 3 ساعت خوابیدن با صدای رعد بیدار شدی و من مشغول درست کردن چای بودم و با زبون شیرینت به من گفتی مامانی برو چای درست کن من خودم می خوابم چای درست کن تا بخوری سر درد نگیری(مامان قربون این زبون شیرین تو دخمل بشه).............

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

امشب واسه شام آوین خانم سفارش سالاد الویه داد و باز من باید یه طرح جدید اختراع میکردم تا خوشش بیاد واسش موش درست کردم اومد بالا سر سالاد ایستاد با کمی اخم نگاه کرد بعد گفت من گفتم گربه می خوام این چیه به هزار بدبختی راضی شدی که موش باشه (سخترین کار راضی کردن آوین خانم هستش)

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.comبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamanbaran
20 بهمن 89 0:48
ماشاء الله به این عسل خانومت شکوه جون، اینقدر بلاست و شیرین زبون، خدا حفظش کنه این ماه خانومار