آوینآوین، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

فرشته زیبای من آوین

اقدامات لازم جهت پسردارشدن

1390/4/6 11:13
نویسنده : مامان آوین
161,120 بازدید
اشتراک گذاری

اقدامات لازم برای پسردار شدن به این صورت می باشد: تعیین دقیق زمان تخمک گذاری ، رعایت رژیم غذایی مناسب ، مقاربت در نزدیکترین زمان ممکن به تخمک گذاری ، پرهیز از مقاربت های مکرر قبل و بعد از تخمک گذاری ، شستشوی واژن با محلول قلیایی قبل از مقاربت. توجه داشته باشید که عمل تخمک گذاری در نیمۀ دورۀ 28 روزه ( روز چهاردهم ) صورت می گیرد یعنی روز 14 دورۀ قائدگی .

چند دقیقه قبل از نزدیکی باید محیط واژن را با محلول جوش شیرین قلیایی ( یا بی کربنات دو سود ) شستشو داد . نسبت مورد استفاده ، یک قاشق چایخوری جوش شیرین در یک لیوان آب جوشیده و تمیز می باشد ، باید توجه داشت که کاملا جوش شیرین در آب حل شود . وقتی محلول آماده شد آن را با پوار ( تنقیه ) به داخل واژن تزریق کرده تا کاملا شستشو داده شود . البته مسالۀ دیگری که به قلیایی تر شدن محیط واژن کمک می کند ( جهت پسردارشدن ) رسیدن زن به اوج لذت جنسی در هنگام نزدیکی می باشد . زیرا این امر سبب می شود محیط گردن رحم قلیایی تر شود . اگر زن در هنگام مقاربت به اوج لذت جنسی برسد ، خصوصا اگر این مساله قبل از مرد باشد ، محیط قلیایی و بسیار آماده برای پسردار شدن می شود .
در پسردارشدن طریقۀ عمل نزدیکی باید طوری باشد که نزدیکی بسیار عمیق صورت گیرد و عمل تخلیۀ منی و اسپرم ها در انتهای عمقی واژن صورت بگیرد ، یعنی تا حد امکان اسپرم ها در مجاورت گردن رحم تخلیه شوند . زیرا در این زمان ناحیۀ گردن رحم دارای ترشحات قلیایی می باشد و یک محیط قلیایی مساعدترین محیط را برای فعالیت اسپرم نر ایجاد می کند .
برای پسردار شدن ، لازم است تا قبل از تخمک گذاری از مقاربت و نزدیکی خودداری شود . در این صورت مقدار اسپرم ها به حداکثر خود می رسد و این شانس پسردارشدن را زیاد می کند .
رژیم غذایی در پسردارشدن :
باید زن و شوهر روزی چند خرما بخورند . نوشیدن جوشاندۀ کاسنی نیز توصیه می شود . در زمان لقاح و نزدیکی شوهر باید غذاهای گرم مانند خرمای زیاد ، انجیر ، پسته ، بادام ، فندق ، کشمش ، نارگیل ، شکلات و مواد قندی میل کند تا خون او خاصیت اسیدی پیدا کند . در این زمان زن باید از رژیمی پیروی کند که خون او خاصیت قلیایی پیدا کند . یعنی انگور ، توت فرنگی ، تمشک ، مرکبات ، لیمو و میوه های ترش ، جوش شیرین و ... میل کند و از خوردن گوشت ، سرکه ، قارچ ، شوید و رازیانه خودداری کند
مصرف یک فنجان قهوه توسط شوهر قبل از مقاربت به منظور پسردارشدن می تواند مفید باشد . البته مصرف زیاد آن بر روی اسپرم ها اثر منفی دارد . و شما دوست عزیز این را بدانید که حداقل باید 2 تا 3 ماه قبل از بارداری از رژیمتان تبعیت کنید .
نکته ای که در اینجا مهم می باشد این است که حالت قلیایی ترشحات گردن رحم با پیشرفت سن کاهش می یابد و همین امر باعث ایجاد جنین دختر در بین افراد با سنین بالا می گردد ولی باز با شستشوی محلول گفته شده می توانید شانس پسردارشدن را بالا ببرید

خنک نگه داشتن بیضه ، نه تنها نقش مهمی در اسپرم سازی و حفظ حداکثر قدرت باروری را دارد ، بلکه باعث افزایش شانس پسردارشدن می شود . پوشیدن شورت های تنگ ، نایلونی ، لباس های ورزشی چسبان ، بیضه بند به مدت طولانی ، درجه حرارت بیضه ها را بالا نگه داشته و باعث کاهش تعداد اسپرم و اختلال در روند اسپرم سازی می شود . پس بهتر است برای پسردارشدن مردان قبل از مقاربت از پوشیدن لباس های زیر تنگ و نایلونی خودداری کنند .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)